poniedziałek, 24 czerwca 2013

z 12.04.13
Wyprawka z dzieckiem do przedszkola jak co rano i za pewne jak większość mam to czyni.Uczyniłam to i Ja 
Ale dzisiejszy dzień w przedszkolu nie był zwykłym rutynowym wydarzeniem lecz Dniem Czekolady !!
Wszystkie pociechy miały być ubrane na brązowo jak wiadomo w kolorze czekolady.
Pani dzień wcześniej zaopatrzyła się w "Biedocie" w "kolorowe" czekolady.
Skąd to niby wiem?!?
Bo sama ją kasowałam..heheh 
No nic do rzeczy..więc dzieciaki poubierane w brąz czekały na wielka fete.Niestety Sebek aż tak ładnego brązowego ubrania nie miał.Było lekko poszarzałe bo sprały się kolory ,bo mama nie pierze w Perwolu.No proste 
Więc tłumacze synowi..
"wiesz Sebciu nie smuć się powiedz pani że w środku jesteś mleczny .."
Sebek zarzucił focha i stanowcze NIE !! Ale po chwili wrócił się i mówi "Kocham Cię Mamo.." buziak w policzek i pobiegł do koleżków robić projekt 
Kiedy po pracy go odebrałam pochwalił się że zjadł dwie czekolady.
Ehh..dzieciaki i ich bujna wyobraźnia.Dlatego też drodzy rodzice przyszli i Ci obecni wierzmy w swoje Skarby ,bo to największy dar jaki mogliśmy dostać i to właśnie nasze dzieciaki są przykładem i świadectwem nas samych.Dobranoc

Brak komentarzy: